reede, 21. juuni 2013

Põnev õlu

Minuni jõudis tänu headele inimestele kõrval pildil olev õlu. Pealkirjaks Eestimaine käsitööõlu ja suuremalt tellija(?) nimi. Väga pisikeses kirjas on juurde mainitud "Metsamees OÜ, Norbby küla, Vormis vald".

Mul on selle õllega seoses ainult ühel teemal küsimusi - kus te olete siiani olnud? Ja kus kaudu teie õlut veel saab (osta?)?

Kui proovida viimast Google kaudu leida, siis küla otsides pakutakse tulemusi vaid Norrby küla kohta (sildil pisike typo). kA firma ise on ka hästi peidetud - kõik viited otsingus on pigem Lõuna-Eestisse, kui Lääne-Eestisse.

Ma ei ole ammu midagi nii head ei saanud ega teha suutnud. Minu maitsemeeli on tabatud väga täpselt.  Nii et kõik vihjed, mis aitavad leida tegija ning teada saada, kuidas sellist õlut veel leiab - on väga teretulnud.

Ka lisan ma hea meelega siinsele postitusele õllemeistri kontaktid, kui keegi peale sildil oleva ettevõtte soovib ka oma tellimuse(d) teha.

3 kommentaari:

  1. Tartu Gambrinus tunneb huvi - kas oled saanud tegijaga ühendust? sooviks samuti proovida!

    VastaKustuta
  2. Google otsingu abil jõuab eelneva info alusel tegelikult kergelt välja Arkadi Tammik nimeni. Kas ta aga ise teeb või teeb keegi teine seda tema firma nime alt..

    Ma pole proovinud ise ühendust saada.

    VastaKustuta
  3. Martin, viimane info täitsa tõene. Vaata ka http://www.pruulmeister.ee/ ... ja soovi korral võta temaga ühendust.

    VastaKustuta