kolmapäev, 19. jaanuar 2011

Martin: Sügisesed joogid on valmis proovimiseks

Patuga pooleks tunnistan, et olen selle postituse tegemist edasi lükanud halva vabandusega. Ma suutsin sügisel peale viimaseid mõõtmisi oma hüdromeetri ja mensuuri panna niiviisi vasakule, et neid ei ole olnud enam võimalik leida. Vabandasin endale tulemuste kirjapanekut sellega, et pole ju võimalik tulemusi ilma mõõtmata kirjeldada. Aga ma eksisin! Nüüd, kui ma  muretsesin endale uue hüdromeetri, jõudsin ma järeldusele, et see relv ei aita mind seekord kuigi palju.
Pildil olev hüdromeeter on muide see, mille ma ära kaotasin (leidja võib teada anda).

Miks ei aita mind hüdromeeter? Sest ma lisasin peale laagerdumist ja pudelisse villimise ajal kõikidesse jookidesse (peale mõdu) suhkrusiirupit, et taastada pärmi töö - vajasin oma jookide sisse mulli! Seega ei ole mõtet võrrelda näite enne ja pärast. Oleksin pidanud mõõtma enne pudelisse villimisi.

Aga asun parem asja kallale! Vahepeal on nö valmis saanud ja ära proovitud: 
2) neli üksteisest väga erinevat õlut: Klassika, Nisuõlu, Eripruul, Pilsner.

Tahan iga joogi kohta päris palju öelda ning seega kirjutan need erinevate postitamistena (lingid nimekirjas).

2 kommentaari:

  1. No eripruul on küll väga hästi välja tulnud. Maitseb hästi, mullitab parajalt ning ei tee uniseks (erinevalt siidrist). Mõõtsime õlle kanguseks vaid 3%.

    VastaKustuta
  2. Ma veidi kahtlustan mõõteviga:D

    VastaKustuta